2008年6月10日星期二

     放咗三日假期,完全冇睇過新聞。今日一返到公司online時就有人同我講,新i_phone出咗啦,而且係超平,比之前預定的要平一半。聽咗之後非常揼心,我等佢出3G等咗好耐都係冇消息,後來聽人講就算出3G可能都要七千以上的價錢,咁貴法,我都係買番其他牌子就算。果個i_phone竟然等我買咗其他機,佢就出爐,仲要係又平又靚添。激死我啦。我就再等,等你跌到二千都唔值先買你............

3 則留言:

Sue 說...

慢慢等啦!哈哈哈!

匿名 說...

聽聞部機係好平,但係月費係好貴!不要跌落陷阱呀!都係算把啦!

匿名 說...

你的作品好富有中國色彩啊